Rabu, 15 September 2021

KEDAI IS OPEN


 KEDAI SHAKLEE SAYA DAH BUKA  

Meh nak cerita ni..

Kedai Shaklee saya ada semua produk dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Harga Shaklee mahal ke ? Of course TAK !

Vitamin C Shaklee sebiji 50sen je tau. Sedangkan kandungan zat yang ada dalam setiap tablet sama dengan Vitamin C dari 7 biji oren

Produk Shaklee dicipta untuk semua lapisan umur dan level masyarakat . Shaklee ada vitamin harga mampu milik untuk semua orang .

Paling ramai yang cari vitamin :

• Untuk kulit kusam , berjerawat , berjeragat

• Untuk bagi kulit sihat dan cantik

• Untuk kurus dengan sihat

• Set kesihatan orang tua

• Set tambah selera kanak kanak

• Set ibu hamil dan berpantang

dan banyak lagi tau . Kedai Shaklee saya ada semua vitamin yang boleh membantu masalah korang 

Paling best beli dengan kami ,

SETIAP HARI ADA POSTAGE & COD DISEDIAKAN KAWASAN IPOH

Oder :

http://www.wasap.my/60135155319


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KEDAI IS OPEN

  KEDAI SHAKLEE SAYA DAH BUKA    Meh nak cerita ni.. Kedai Shaklee saya ada semua produk dari hujung rambut hingga hujung kaki. Harga Sh...