Khamis, 11 Februari 2021

SATU PERMULAAN

 ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA


ALHAMDULILLAH.. berjaya juga menghasilkan blog sendiri... try cuba test

HELLO BEAUTY

Y? WHY? KENAPA? MENGAPA? AWAT LA???? hello beauty.. sebabnya semua org sukakan KECANTIKAN.

Dalam kecantikan terselit lah KESIHATAN yang baik. Betul kan?


Inilah Blog impian ZURA untuk share semua vitamin@supplement yang sangat berkesan dan membantu segala jenis masalah mahupun penyakit. IKHTIAR yang baik-baik.

Vitamin yang selamat dan pastinya HALAL untuk dimakan. 

MISSION & VISSION ZURA

saya merupakan pengedar SHAKLEE IPOH, PERAK yang sah SID 1426355 
(013 5155319)
saya merupakan pengguna SHAKLEE yang tegar.

KENAPA ?

SEBAB dengan shaklee saya rasa lebih sihat dan bertenaga
SEBAB dengan shaklee REZEKI saya semakin bertambah (rezeki sihat,rezeki kewangan,rezeki kawan2)

HARAPAN ?

nak TOLONG orang
nak TOLONG orang yang ada masalah kewangan
nak TOLONG family dan adik beradik

-INSYA ALLAH-





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KEDAI IS OPEN

  KEDAI SHAKLEE SAYA DAH BUKA    Meh nak cerita ni.. Kedai Shaklee saya ada semua produk dari hujung rambut hingga hujung kaki. Harga Sh...